Binecuvântări


- Binecuvântări personale - 

Binecuvântarea respiraţiei – prin respiraţia mea, toate universurile sunt cunoscute şi experienţa vieţii poate fi modificată. Prin ajustarea respiraţiei mele, făcând-o lentă, profundă şi rafinată, pot să trăiesc o pace interioară profundă.

Binecuvântarea capacităţii de a iubi şi de a fi iubit, de a simţi iubirea divină, iubirea omenească şi toate tipurile de fluxuri de energie a iubirii.

Mă simt atât de binecuvântată să fiu aici, acum, într-un trup, pe planeta Pământ, să pot să dansez în şi cu valul vieţii omeneşti. Să fiu, în acest moment, în trupul meu, în plină evoluţie, să fiu capabilă să fiu pe deplin prezentă în existenţă!

- Binecuvântări cu privire la ceilalţi - 

Mă simt atăt de binecuvântată să am familia şi prietenii în viaţa mea, alături de care să împărtăşesc dansul armoniei şi iubirea. Să ne iubim şi să ne susţinem unii pe alţii, să învăţăm şi să ne dezvoltăm cu fiecare dialog.

Mă simt atăt de binecuvântată pentru că ceilalţi sunt deschişi să creeze o lume armonioasă, fără să emită judecăţi, numai pentru ca a venit vremea; pentru că reuşesc să călătoresc şi să fiu cu atât de mulţi oameni puri, veseli, înţelepţi şi iubitori, peste tot în lume.

Mă simt atât de binecuvântată să am sisteme de sprijin interdimensionale, care sunt mereu aici să mă călăuzescă, să mă iubească, să mă asiste, să mă regenereze şi să mă relaxeze. Sunt binecuvântată de fluxurile universale de iubire şi de inteligenţă, la care respiraţia mea mă poate acorda şi pe inima mea de om, receptivă la iubire şi înţelepciune, le poate accesa.

- Binecuvântări cu privire la viaţa pe Planeta Pământ

Sunt binecuvântată că Mama Pământ mi-a dat un trup şi amestecurile ei speciale de elemente, ca să am simţuri cu care să experimentez acest tărâm.

Sunt binecuvântată că, prin acest trup, o pot experimenta pe Mama Pământ în toate formele ei – oameni şi animale, plante, minerale, cer, ocean, ape şi toate împărăţiile de pe Pământ.

Din nou, mă simt atât de binecuvântată să mă aflu aici, în acest moment special din evoluţia Pământului.

Meditează la acest poem, având intenţia de a primi din el revelaţia optimă. Meditează la binecuvântările tale.

Jasmuheen


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu