INIŢIEREA UNEI STELE




Pe neaşteptate şi fără nici o explicaţie, am auzit cum vocea din mintea mea îmi spune: Trebuie să-i deschizi cel de-al treilea ochi.

„Bine”, m-am gândit, somnoroasă, „lacul Titicaca este un loc bun pentru a face asta”. Nu aveam de gând să mă mişc din braţele lui Mallku.

Acum! A venit o comandă din interior. Am învăţat că este mai bine să nu ignori o recomandare atât de insistentă. 
I-am şoptit că trebuie să realizez o iniţiere energetică, pe jumătate adormit, a dat din cap, a aprobare.

L-am atins în mijlocul frunţii, trimiţând energie şi lumină, prin maini, în chakra celui de-al treilea ochi, centrul lui spiritual, în tot acest timp Mallku a mers într-o călătorie după care a adormit la loc.

Cât timp am stat astfel, am simţit cum prin chakrele mele trec curenţi electrici, circulând în spirala spre centrii lui energetici şi înapoi la ai mei într-o împletitură continuă, ca şi cum ar fi fost o singură fiinţă. Toate celulele mele păreau să fie polarizate magnetic într-un nou mod.

L-am iniţiat pe Mallku cu simbolul stelei cu unsprezece colţuri (un simbol al transcedenţei) şi cu energiile conducătorilor spirituali, cum galaxiile de sori sau curcubee colorate au plecat din palma mea spre capul lui. Iniţieri ca acestea marchează deseori următorul nivel de evoluţie spirituală de la calea de profesor la una de o mai mare responsabilitate – Calea Liderului.

In sensul cosmic de masculin şi feminin, noi ne-am jucat rolurile, atunci cand Mallku m-a luat în braţele lui protectoare. Aceasta cunoaştere mi-a permis să-mi joc rolul de feminin Divin, acela de iniţiator.

Femeia aduce cunoştinţe spirituale şi energie în lume, şi apoi le oferă bărbatului, care acţionează pe baza lor sau le dă formă. Cele mai puternice iniţieri de pe Pământ sunt cele făcute de o femeie unui bărbat; în special dacă sunt suflete gemene. Unele evoluţii spirituale sunt atât de intense, încât provoacă schimbări în corpul fizic.

În seara aceea, a renunţat la cina şi s-a băgat în pat la ora 18,00, cu hainele pe el, unde a stat nemişcat douăsprezece ore.
Am stat cateva clipe şi l-am urmărit cum doarme.

Din inima mea curgea spre inima lui aşa de multă iubire şi compasiune. Eram, în acelaşi timp, şi mama, şi sora, şi fiica, şi iubita lui.



Noi suntem, VULTURUL ŞI CONDORUL – Jonette Crowley


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu