EXPLORARE INTERIOARĂ – II –




Am scris această rugăciune, pe care am adăugat-o la rugăciunile mele de dimineaţă. Gândeşte-te să spui în fiecare dimineaţă această rugăciune, către Dumnezeul pe care-L cunoşti.

       Dragă Doamne,
       Îţi mulţumesc pentru fiecare binecuvântare şi pentru fiecare moment de conştienţă care mi-au fost aduse în viaţă.
       Îţi mulţumesc pentru fiecare clipă a zilei care se aşterne înaintea mea, permiţându-mi să creez maxima mea exprimare a iubirii.
       Îţi mulţumesc pentru fiecare şansă de a vedea astăzi chipuri familiare, iubitoare şi pentru că pot să-mi exprim iubirea şi recunoştinţa faţă de ei.
       Îţi mulţumesc pentru oamenii şi posibilităţile noi şi necunoscute care pot apărea astăzi, aducând o cunoaştere mai profundă în adâncul fiinţei mele.
       Fie ca ziua de astăzi să scoată la iveală, în sufletul meu, o libertate pe care ieri nu o cunoşteam.
       Fie ca ziua de astăzi să-mi reamintească să fiu puternică şi milostivă.
       Fie ca această zi să-mi arate cât sunt de curajoasă.
       Mă rog pentru revărsarea iubirii Tale asupra tuturor fiinţelor mari şi mici care trăiesc pe faţa Maicii Pământ. Te rog să-mi deschizi inima tot mai mult, pentru ca să pot deveni expresia revărsării iubirii Tale asupra întregii omeniri.
       Fie ca lumina Ta să fie Lumina din fiinţa mea şi fie ca ea să strălucească neclintit, oriunde ar fi să mă aflu astăzi.
       Îţi mulţumesc din inimă.
-         De Maureen Moss

       Există o imensă libertate şi o legătură profundă cu pulsul universal, atunci când ne trăim viaţa cu Integritate.

       Atunci când ne angajăm la eliberarea dintr-o lume interioară încărcată de dualitate, suntem pe calea să trăim experienţa Unimii – extazul care este menit pentru noi toţi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu