EXPLORARE INTERIOARĂ




Găseşte-ţi pacea în interiorul tău prin această meditaţie, receptează lent şi conştiincios sensul fiecărei propoziţii.

       Mă îndepărtez de zgomotul lumii din jurul meu şi mă întorc spre lumea de tăcere care se află în adâncul fiinţei mele. Eu respir acea respiraţie pe care inima mea vrea să o respir. Respir acea respiraţie care activează planul original al sufletului meu. Pun deoparte, sub lacăt, toate amintirile legate de trecut. Nu creez nici un fel de imagini ale viitorului. Mă concentrez asupra celor ce mi le povesteşte viaţa, în clipa de faţă.

       În acest spaţiu sunt conştient de faptul că Cine Sunt este o parte din Tot Ceea Ce Este – iar în asta îmi găsesc odihna.
       Îmi conectez Spiritul la conştiinţa unicului Spirit Divin – Dumnezeu. în această stare de conştiinţă, realizez că există o singură inimă care bate, inima a tot ce este viaţă – iar eu sunt o bătaie importantă în această inimă Divină.

       Nu sunt şi nici nu voi fi vreodată, o victimă a circumstanţelor, pentru că acesta este rolul minţii. Intenţiile pure ale inimii mele se manifestă întotdeauna prin credinţa mea neclintită în Spiritul Divin. Îmi abandonez egoul, toate îndoielile, toate grijile, toate temerile, toate supărările şi mă scald în lumina curajului, a credinţei, a încrederii şi abandonării.

       Din acest punct mă transform în iubire pură, contopită de Marea Iubire Universală – pentru că, noi toţi, nu suntem decât Una. Când scot la iveală iubirea mea pentru mine însumi, nu pot decât să mă simt iubit, căci toate lucrurile sunt Una. Percep măreţia a Cine Sunt şi mă angajez să-i ajut şi pe alţii să-şi caute măreţia.

       Îmi exprim viaţa prin râs şi bucurie, prin integritate şi slujire. Îmi adaug la bogăţia fiinţei mele numai ce este bun, măreţ, constructiv, întreg şi sacru. În planul meu Divin nu este îngăduit nimic altceva, iar eu sunt recunoscător să ştiu unde mă pot regăsi pe mine însămi.
-         De Maureen Moss

Această meditaţie o poţi dărui unei persoane dragi. Creează un spaţiu sacru cu o altă persoană ţie şi repetaţi această meditaţie împreună. După aceea rămâneţi în tăcere. Transmite-ţi meditaţia şi altor cunoştinţe şi invită-le să facă acelaşi lucru.
Începe să practici liniştea, tăcerea zilnică, meditaţia zilnică.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu